ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?

Post autor: boogie » śr lip 21, 2010 00:51

Przy wymianie przedniego simeringu dyfra zdobądź kompletną specyfikacje części do kupienia, jest tego pare pozycji plus tuleja....
Przedni simering to dosc poważna robota, zrobiona źle może zakończyć w bólu życie dyfra
Pozdrówka!

Taffarel
Posty: 25
Rejestracja: sob sty 17, 2009 03:39
Auto: m6 e63
Lokalizacja: mazowieckie

Re: ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?

Post autor: Taffarel » śr lip 21, 2010 01:24

OT
Panowie moderatorzy - w tytule wątku jest błąd ortograficzny.
EOT

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?

Post autor: Mickey » śr lip 21, 2010 15:17

Bombel pisze:
Mickey pisze:A myślałem że tak jak w e39 m5 jest spięty na 40%. W "starych" (bez urazy dla posiadaczy ;) ) modelach BMW np. E30 lub E34 można było "dokupić" sobie szperę przy komponowaniu auta ale właśnie tylko 25% , szpera 40% była tylko dla aut serii ///M. A tu proszę w e46 jest właśnie 25%.
W m5 e39 też jest spięty na 25%.
Każda seryjna szpera do początku XXI wieku była spięta na 25%, nie licząc części do sportu, niezależnie czy to M3 czy 320i.
Mickey nie mieszaj ludziom w głowach jak nie masz pojęcia o czym piszesz.
Dziwne bo jak kiedyś brałem od Ciebie taki most do e39 M5 to z tego co pamiętam jak rozmawialiśmy o nim zrozumiałem że jest spięty na 40%. Pisząc o tych spięciach nie miałem na myśli mieszać ludziom w głowach a jedynie napisałem to o czym kiedyś wyczytałem w prospekcie BMW że były takie możliwości ich "zacieśniania", ale mniejsza o to.
Ostatnio zmieniony sob gru 11, 2010 01:32 przez Mickey, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?

Post autor: kostek_ja » ndz lip 25, 2010 17:22

Bombel pisze:Skąd Wy czytacie te rewelacje?
W M3 e46 most jest spięty na 25% i nic się w nim nie zacieśnia mocniej, lub mniej.
W specyfikacji technicznej BMW ;)
Odsyłam do tematu:
viewtopic.php?t=55&postdays=0&postorder=asc&start=0
W skrócie wszystkie eMki do M5 e39 włącznie mają szpery 25%, a wszystkie od M3 e46 włącznie mają szpery adaptacyjne.
Tutaj jest fajne porównanie:
http://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk

ODPOWIEDZ